Modificari in structura noului an scolar 2011-2012. Afla care sunt acestea

Noul an scolar va debuta in data de 12 septembrie, urmand ca semestrul I din acest an de invatamant sa se termine in data de 22 decembrie. Este numai una din noutatile cu care vine noul an scolar 2011-2012. Alte noutati se refera la faptul ca pentru prima data Ministerul Educatiei va trimite in teritoriu planificari calendaristice care vor fi personalizate pentru fiecare cadru didactic in parte.

Potrivit declaratiilor facute de catre sefa ISJ MM, Mariana Pop, primul semestru va incepe in data de 12 septembrie, urmand a se finaliza inainte de vacanta de iarna, respectiv in data de 22 decembrie. Din 23 decembrie elevii vor intra in vacanta de iarna si, ca urmare a solicitarilor venite din partea cadrelor didactice, vacanta de iarna se incheie in 15 ianuarie 2012.

„In acest interval al primului semestru prescolarii si elevii din invatamantul primar vor avea in octombrie o saptamana vacanta. Semestrul al II-lea incepe in 16 ianuarie si se merge pana la vacanta de primavara, data de 6 aprilie 2012. In perioada 1-6 aprilie 2012 va exista o saptamana dedicata activitatilor extrascolare si extracuriculare.

“Elevii se vor intoarce la cursuri dupa Paste, mai exact in data de 22 aprilie si se va merge pana in 22 iunie cand se va termina acest an scolar care sta sa debuteze. Mai mult decat atat, elemente de noutate vor exista si pentru cadrele didactice. Este primul an in care Ministerul Educatiei trimite in teritorii planificarile calendaristice, care vor fi personalizate de catre fiecare cadru didactic in parte, urmand ca dumnealor sa se concentreze mai mult pe activitatea efectiva cu elevul.

Deja s-a primit de la Ministerul Educatiei o instructiune intitulata „Foaie de parcurs educational”, din care rezulta obiectivul prioritar al acestui an scolar si anume toleranta 0 fata de absenteism in care atat profesorii, cat si elevii trebuie sa se concentreze pe ceea ce inseamna prezenta la ore. Se vor face evaluarile impuse odata de legea Educatiei, evaluarile dupa clasa a II-a, evaluari ale competentelor de scriere, citire si la aritmetica de a stii sa socoteasca”, a concluzionat Mariana Pop.

Rares Bogdan

Recomandari

Lasă un comentariu

Alte Articole