Primarii, instruiţi din nou în legătură cu Registrul electronic de evidenţă a salariatului

Pentru a nu ştiu câta oară în acest an, juristul Mircea Onea, consilier în cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Maramureş, a atras atenţia primarilor din judeţul Maramureş despre obligativitatea întocmirii registrului electronic de evidenţă a salariaţilor în format nou pentru angajaţii şi persoanele cu contract indiviadual de muncă.

Ultima atenţionare a primarilor a avut loc astăzi, 21 noiembrie, în Sala Mare a Prefecturii Maramureş, acolo unde primarii s-au văzut la discuţii cu prefectul Sandu Pocol. Cu această ocazie Onea le-a explicat celor prezenţi că în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare termenul pentru realizarea acestuia a fost dată de 30 octombrie, însă acest termen a fost prelungit până la data de 15 decembrie.

Primarii trebuie să emite o dispoziţie prin care să nominalizeze persoanele responsabile, la nivelul fiecărei primării, care să completeze şi să transmită la ITM aceste date în format electronic, în baza Ordinului 1918/2011 al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale.

Rareş Bogdan

Recomandari

Lasă un comentariu

Alte Articole