Primăria municipiului Sighetu Marmației, prin Direcţia de Asistenţă Socială, va demara începând cu data de 13 august 2021 distribuirea produselor de igienă şi a ajutoarelor alimentare alocate de Uniunea Europeană, prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD 2014 – 2020).
În conformitate cu prevederile art. 3, alin. 1 din OUG 84/2020, categoriile de persoane care beneficiază de acest sprijin sunt:
– familiile şi persoanele singure cărora le este stabilit, dreptul la un venit minim garantat acordat în baza Legii nr. 416/2001;
– familiile beneficiare de alocaţie pentru susţinerea familiei acordată în baza Legii nr. 277/2010;
– persoanele cu handicap grav şi accentuat, adulţi şi copii, victime ale calamităţilor sau aflate temporar în situaţii critice de viaţă, cu domiciliul/reşedinţa în municipiul Sighetu Marmației, precum şi persoanele care locuiesc în aşezări informale.
În cadrul acestui proiect, municipiului Sighetu Marmației i-au fost alocate un număr de 1591 de pachete cu produse alimentare și 1591 pachete cu produse de igienă.
În evidențele Direcției de Asistență Socială, la nivelul municipiului Sighetu Marmației sunt înregistrate un număr de 700 de persoane beneficiare de alocație pentru susținerea familiei și un număr de 261 de persoane cărora le este stabilit dreptul la un venit minim garantat.
Distribuirea produselor de igienă şi a celor alimentare se va face în două etape:
– pentru beneficiarii de ajutor social şi de alocaţie pentru susţinerea familiei ale căror dosare complete sunt în evidenţele DAS (pe baza actului de identitate);
– pentru persoanele cu handicap grav şi accentuat, adulţi şi copii, pentru persoanele/familiile aflate temporar în situaţii critice de viaţă, precum şi pentru persoanele care locuiesc în aşezările informale, dar numai în urma înscrierii pe o listă suplimentară şi în limita stocului disponibil
Înscrierea pe listele suplimentare se poate face în perioada 03.08.2021 – 08.09.2021 la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială situat pe strada Dragoş Vodă nr.35 pe baza actului de identitate, a certificatului de încadrare în grad de handicap valabil la data întocmirii listelor sau în cazul persoanelor fără venit a unei declarații pe propria răspundere însoțită de o adeverință de venit emisă de Administrația Finanțelor Publice și o adeverință privind starea materială emisă de Biroul agricol din cadrul Primăriei Sighetu Marmației.
Distribuirea pachetelor cu produse se va realiza în limita stocului disponibil, până la epuizarea acestuia.
Pentru informaţii suplimentare poate fi contactată Direcţia de Asistenţă Socială la numărul de telefon 0262 314579 de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00-13:00.
Autovehicule furate, identificate și recuperate de polițiștii maramureșeni
Ieri, 31 ianuarie, polițiștii din Seini au fost sesizați de către...
Deschide