Eliberare pasapoarte: Traian Igas, in interes de serviciu la Sighetu Marmatiei

Traian Igas, in interes de serviciu la Sighetu Marmatiei

Secretarul de stat pentru Relatia cu Institutiile Prefectului, Mihai Capra, prefectul Judetului Maramures, Sandu Pocol, presedintele Consiliului Judetean, Mircea Man, inspectorul general al Politiei de Frontiera Romane, chestor principal de politie Ioan Buda, directorul general al Directiei Generale de Pasapoarte, chestor de politie Vasile Aurel Sime, respectiv sefii structurilor teritoriale ale Ministerului Administratiei si Internelor si reprezentanti ai autoritatilor administratiei publice locale.

Cu totii au luat astazi parte, alaturi de ministrul Administratiei si Internelor, Constantin Traian Igas, la Sighetu Marmatiei la inaugurarea punctului mobil de lucru de preluare a documentelor pentru eliberarea pasaportului simplu electronic.

” Mi se pare firesc sa extindem aceste servicii oferite populatiei in toate judetele unde exista zone mai indepartate de municipiul resedinta de judet. Am promis ca acest punct de lucru va functiona aici, in Sighetu Marmatiei, pentru a deservi intreaga zona a Maramuresului istoric. Oamenii din aceste locuri au de strabatut o distanta apreciabila pana in Baia Mare, iar aici avem o zona de frontiera, sunt foarte multe persoane care muncesc in strainatate si au nevoie de documente de calatorie, atunci cand revin acasa, in concediu sau de sarbatori”, a aratat acesta.

 

Train Igas nu s-a sfiit sa recunoasca faptul ca a avut ocazia sa vada „modul in care sunt preluate datele unei persoane in vederea eliberarii pasaportului simplu electronic”.

De cealalta parte, prefectul Sandu Pocol a precizat ca va fi analizata posibilitatea extinderii acestui serviciu, prin deplasarea statiei mobile in orasele Viseu de Sus si Borsa.

Astfel, dupa judetele Galati, Arad si Hunedoara, judetul Maramures devine cel de-al 4 –lea judet care beneficiaza incepand de astazi, la Sighetu Marmatiei, de un punct de lucru ce va permite preluarea cererilor pentru eliberarea pasapoartelor simple electronice, precum si eliberarea acestora in localitatile din judet. Prin aceste puncte de lucru se urmareste asigurarea unor servicii de calitate cetatenilor, venind mai aproape de acestia, chiar in localitatile de domiciliu pentru a evita deplasarea la serviciile judetene.

In cadrul strategiei Ministerului Administratiei si Internelor de a aduce serviciile publice mai aproape de cetatean, Directia Generala de Pasapoarte continua demersul de preluare a cererilor pentru eliberarea pasapoartelor simple electronice, precum si de eliberare a acestora, prin intermediul unor puncte de lucru asigurate de catre lucratorii serviciilor publice comunitare pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple, in alte localitati decat cele in care functioneaza servicii judetene.

Rares Bogdan

Recomandari

Lasă un comentariu

Alte Articole