VERDE: Primii pasi pentru reabilitarea drumului de centura a Baii Mari

Dupa ani si ani de discutii, iata ca alesii locali au dat intr-un final unda verde pentru proiectul de hotarare privind documentatia de avizare a lucrarilor de interventii şi indicatorii tehnico – economici pentru obiectivul de investitii reabilitarea strazii Europa si a strazii Dumbravei.

Proiectul face referire la reabilitarea celor doua strazi pe traseul str. Europa, str. Dumbravei, Reabilitare pod, parcare autocamioane. In nota de fundamentare a proiectului se arata ca strazile Dumbravei si Europa ar urma sa preia traficul greu care in aceste momente se face pe strada Granicerilor din municipiu.

„Strada Europa – tronson între râul Săsar şi b-dul Bucureşti L = 1.226,12 ml,
traseul alcătuit din 4 aliniamente racordate între ele cu curbe arc de cerc cu raze cuprinse între 95 m şi 100 m.

Pe acest tronson este un profil transversal de drum cu o platformă de 10,00 m, în carosabil de 7,00 m şi două acostamente de 1,50 m lăţme fiecare. Nu există bandă de încadrare a îmbrăcăminţii.

Strada Europa – tronsonul situat între b-dul Bucureşt şi DC 70,
L = 304,14 ml, pe acest tronson este un profil transversal de drum cu platforma de 9,20 m, cu carosabi de 6,20 m şi un acostament pe dreapta de 2,00 m lăţime iar pe stânga de 1,00 m lăţime.

Strada Europa – tronsonul situat între intersecţia cu DC 70 şi intersecţia cu
DJ 182 (b-dul Unirii), L = 3.227,99 ml. Traseul drumului este alcătuit din 2 aliniamente racordate între ele cu o curbă arc de cerc cu raza de 420 m. Pe acest tronson este un profil transversal de drum cu o platformă de 8,50 m, un carosabil de 7,00 m şi două acostamente a 0,75 m lăţime fiecare.

Strada Dumbravei – tronsonul situat între intersecţia cu DJ 182 (b-dul Unirii)
şi intersecţia cu DJ 182B (str. M. Eminescu) L = 2.660,40m. Traseul drumului este alcătuit din două aliniamente. Pe acest tronson este un profil transversal de drum cu un carosabil ce cca. 5,50 m. Atât platforma cât şi carosabilul şi acostamentele nu sunt clar definite. Strada are caracteristicile unui drum de pământ pe care sporadic s-au făcut balastări succesive de către riverani. Aşa zisul carosabil prezintă denivelări mari în profil transversal şi longitudinal, lucrul ce face imposibilă circulaţia şi generează apariţia băltoacelor la ploi”, se arata in proiectul de hotarare care a fost avizat astazi.

Rares Bogdan

Recomandari

Lasă un comentariu

Alte Articole