Băimărenii au de astăzi la dispoziţie un număr de telefon şi o adresă de e-mail la care pot să îşi exprime nemulţumirile referitor la modul în care, angajaţii Primăriei şi ai serviciilor din subordine, se comportă cu cetăţenii.
Din dorinţa de a oferi cetăţenilor posibilitatea de a adresa nemulţumiri legate de modul în care sunt trataţi de angajaţii Primăriei Baia Mare, respectiv de cei al serviciilor din subordine, primarul Cătălin Cherecheş lansează o nouă iniţiativă inedită.
Începând de astăzi, băimărenii au la dispoziţie un număr de telefon şi o adresă de e-mail la care pot să îi transmită edilului nemulţumirile legate de modul în care sunt trataţi atunci când se adresează la funcţionarilor serviciilor şi direcţiilor din cadrul administraţiei publice locale.
Primarul vrea respect pentru cetăţeni din partea funcţionarilor publici
La numărul de telefon 0372 – 709709 , a fost creată o căsuţă vocală care va înregistra mesajele cetăţenilor, aceştia având la dispoziţie şi adresa de e-mail respect@baiamarecity.ro. Important de menţionat este faptul că la aceste două căi de comunicare cu cetăţenii are acces doar primarul Cătălin Cherecheş, astfel încât informaţiile venite de la cetăţeni vor fi confidenţiale.
Funcţionarii publici vor trebuie să fie atenţi de acum încolo la modul în care se comportă cu băimărenii care li se adresează, asta deoarece, primarul vrea din partea lor mai mult respect faţă de cetăţeni.
Cătălin Cherecheş, primarul municipiului Baia Mare
„Îi invit pe toţi cetăţenii care consideră că au fost trataţi într-un mod necuviincios, respectiv consideră inadecvat comportamentul funcţionarilor cărora li s-au adresat, să apeleze fie căsuţa vocală la numărul 0372 – 709709 , fie să îmi transmită un mesaj pe adresa de e-mail respect@baiamarecity.ro . Angajaţii noştri, respectiv ai serviciilor din subordinea Primăriei, trebuie să înţeleagă că avem obligaţia de a-i trata cu respect pe toţi cetăţenii, indiferent de problema sau modul în care ei interacţionează cu noi.
Este o chestiune de civilizaţie să spui