In ultima perioada foarte multe dintre reclamatiile inregistrate la Oficiul pentru Protectia Consumatorului Maramures au venit din zona cartierului Sasar din Baia Mare si au vizat serviciile de telefonie fixa care au lasat de dorit mai bine de o luna de zile.
Potrivit declaratiilor facute de catre sefa OPC Maramures, Olivia Ardelean, in cadrul intalnirii avute astazi cu subprefectul Gyongyike Bondi, nu au lipsit nici reclamatiile cu privire la serviciile de telefonie mobila, aceste servicii fiind printre cele mai des reclamate de catre maramuresenii nemultumiti.
„In cazul Sasar oamenii nu au putut folosi telefonul fix mai bine de o luna de zile, operatorul de la Cluj a facut verificarile de rigoare si s-a constatat ca a fost furat cablul de telefonie pe o distanta destul de mare. Insa acest lucru nu a contat penmtru noi, pentru ca i-am aplicat operatorului o amenda. Noi am considerat ca nu a fost respectat contractul, pentru ca acolo se stipuleaza ca orice defectiune se remediaza in termen de 72 de ore, ori acest lucru nu s-a intamplat.”, a aratat Olivia Ardelean.
Rares Bogdan